Blueriq

We helpen organisaties hun klanten écht persoonlijk te helpen. Make it personal.

Word jij ook blij als je perfect geholpen wordt? Op een persoonlijke manier? Mét aandacht? Wij geloven van wel. Dat lijkt eenvoudig wanneer je snel en gemakkelijk het juiste abonnement kunt afsluiten bij je internetprovider. Maar voelt haast onmogelijk als het gaat om het aanvragen van een complexe hypotheek of verzekering, of om een ingewikkelde hulpvraag aan iemand bij de overheid. Als Blueriq (voorheen Everest) is het onze missie om kennisintensieve dienstverleners continu in staat te stellen om hun klanten een persoonlijke en efficiënte klantervaring te bieden. Dit doen we met onze dynamic case mangement oplossingen, die we maken met de beste mensen, unieke aanpak en op basis van slimme technologie. In 1996 opgericht en gevestigd in ’s-Hertogenbosch is Blueriq inmiddels 200 medewerkers sterk en onderdeel van Total Specific Solutions (TSS).

Voor leden zijn de opdrachten en freelancers zichtbaar.